Nowe atrybuty attack power i spell power

Postanowilem dodac dodatkowe atrybut aby latwiej bylo balansowac profesje 

oraz te atrybuty sa w zamian za bonusy ktore przedmioty Sanguine powinny dostac.

 

Te atrybuty sa o wiele potezniejsze od bonusow oferowanych na globalu w Tibii (mowa tutaj o itemach Sanguine), 

dlatego tez postanowilismy zmienic prog levelowy dla wszystkich przedmiotow ktore dotychczas byly od 400+ levela.

 

 

Attack Power:

Dostepny w przedmiotach dla Knighta oraz Paladina.

Jakie ma dzialanie jego zwiekszanie?

AP dodaje dodatkowy damage w skali 1 do 1*

  • > dodatkowy damage z broni (ataki zwykle - typu auto attack)
  • > dodatkowy damage z czarow typu exori, exevo san mass, itd..
  • > dodatkowy damage ze strzal 1 do 1 (diamond arrow 1 do 3*)

 

 

Spell Power:

Dostepny w przedmiotach dla Sorcerera oraz Druida.

Jakie ma dzialanie jego zwiekszanie?

  • > zwieksza wartosc leczenia czarami
  • > dodatkowy damage do czarow oraz run

 

Spell Power dla run:

Po przekroczeniu 200 spell power ktora posiadamy, rzucane runy beda pobierac mane w wysokosci 150 many/strzal (wowczas zaleca sie uzywanie imbue "Mana Leech")

 

Dodatkowe info.

Spell power dodaje damage 1 do 1 dla run/czarow. Istnieje takze dodatkowy dmg dla wand'ow/rod'ow ale liczy sie tylko spell power ktory jest w broni.

 

 

Speed Attack:

https://dajkan.com/images/custom/new_attribute/new_attributes_1.png

Predkosc ataku, bedzie dostepna po wprowadzeniu miningu dzieki ktoremu bedzie mozna tworzyc przedmiony ktorymi zwiekszymy predkosc ataku. Aktualnie nie dostepne w grze (jedynie testowo wgrano w kilka przedmiotow).

 

Zwykly spear jest bronia ktora sie nie konczy

Jedyna bron dla RP ktora sie nie lamie, zrobiona z mysla o trenowaniu na monkach.